top of page

Juhtimiskoolituste kalender

Soovi korral oleme valmis viima koolitusi läbi online koolitustena (täpsem info: info@edunet.ee) Kõiki koolitusi on võimalik tellida asutusesiseste grupikoolitustena ka väljaspool Tallinna. Esita päring:

Registreerumisvorm koolitusele registreerumiseks on kuvatud koolituse kirjelduses

  • Tallinn
    7.05 kl 10.00 - 17.30 Koolituse eesmärgiks on saada teadmisi, oskusi ja kindlust avalikuks sõnavõtuks. Koolitus sisaldab praktilisi harjutusi esitluse ettevalmistamiseks ja ettekandmiseks. Investeering: 397 € +km Koolitaja: Ülo Vihma
  • Tähetorni 16, 11625 Tallinn, Estonia
    08.05 kl 10.00-17.30 ja 09.05 kl 9.00-17.00 Koolituse eesmärgiks on anda oskusi läbirääkimiste ettevalmistamiseks ja läbiviimiseks. Õppida erinevaid läbirääkimiste tehnikaid, vestluste käiku ja juhtimiseks vajalikke sobivaid lahendusi. Investeering: 527 € +km Koolitaja: Toomas Osvet
  • Tähetorni 16, 11625 Tallinn, Estonia
    8.05 kl 10.00-17.30 ja 9.05 kl 9.00-17.00 Koolituse eesmärgiks on valmistada osalejaid ette juhtimisvastutuse võtmiseks arendades osalejates tõhusaid praktilisi oskusi juhi tööülesannete täitmiseks ning juhtimisolukordade lahendamiseks. Investeering: 527 € +km Koolitaja: Toomas Osvet
  • Tähetorni 16, 11625 Tallinn, Estonia
    Toimumisaeg: 15.05 kl 10- 17.30 ja 16.05 kl 9- 17.00 Koolituse eesmärgiks on anda koolitusel osalejale teadmised ja praktilised tööoskused, mida klienditeeninduse valdkonna töötaja vajab igapäevaselt oma töös ning mis aitavad tal paremini panustada organisatsiooni arengusse. Investeering: 527€+km
  • Tallinn
    22.05 kl 10.00 - 17.30 Kõikides inimtegevuse valdkondades esineb kriise. Koolitus annab teadmisi ja tuge juhtidele, kes seisavad kriisiga silmitsi või kes soovivad ennast võimalike kriisidega paremaks toimetulekuks ette valmistada. Investeering: 397 € +km Koolitaja: Ülo Vihma
  • Tähetorni 16, 11625 Tallinn, Estonia
    26.05 kl 10.00-17.30 ja 27.05 kl 9.00-17.00 Edukad juhid eristuvad kõrgete sotsiaalsete, kommunikatiivsete ja emotsionaalsete kompetentsuste poolest. Nimetatud kompetentsusi on võimalik õppida. Investeering: 527 € +km Koolitaja: Toomas Osvet
  • Tähetorni 16, 11625 Tallinn, Estonia
    5.06 10.00-17.30 ja 6.06 9.00-17.00 Цель- Дать знания и умения по управлению работниками на производственном предприятии и достижению целей подразделения. Investeering: 527 € +km Koolitaja: Toomas Osvet
  • Tallinn
    06.06 kl 10.00 - 17.30 Koolitus annab teadmisi stressi olemusest ja selle reguleerimise võimalustest, aga ka praktilisi oskusi stressi kiireks märkamiseks, sellest vabanemiseks ja läbipõlemise vältimiseks. Investeering: 397 € +km Koolitaja: Ülo Vihma
  • Tallinn, Tähetorni hotell, Tähetoni 16
    Tellimisel, küsi pakkumist info@edunet.ee Koolituse eesmärgiks on pakkuda metoodikaid, lahenduslikke mudeleid ostujuhtimises üles kerkivate küsimuste lahendamiseks.
  • Tähetorni 16, 11625 Tallinn, Estonia
    Toimumisaeg: 2025 II pa Koolituse eesmärgiks on anda koolitusel osalejale teadmised ja praktilised tööoskused, mida klienditeeninduse valdkonna töötaja vajab igapäevaselt oma töös ning mis aitavad tal paremini panustada organisatsiooni arengusse.
  • Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
    Tellimisel sisekoolitusena Koolitusel analüüsitakse protsesside optimeerimise erinevaid aspekte, seletatakse lahti enamlevinud mudelid ja meetodid ning analüüsitakse, kuidas konkreetsed mudelid ja meetodid võiks sobida ettevõtte protsesside optimeerimiseks
  • Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
    Tellimisel sisekoolitusena ЦЕЛЬ ОБУЧЕНИЯ: Дать обзор основополагающих истин планирования и управления производственным процессом, с помощью которых участники обучения смогут повысить эффективность производственной деятельности на своем предприятии.
  • Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
    Tellimisel sisekoolitusena На данном занятии мы не только изучим все необходимое для проведения содержательных и результативных собраний, но и поупражняемся на практике в их проведении.
  • Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
    Tellimisel sisekoolitusena Klient soovib olla mõistetud, hinnatud ning viisakalt ja väärikalt koheldud. Paraku ei ole rahulolev klient täna piisav. Et klient tootest või teenusest vaimustuks ja selle kohta hea sõna levitaks, tuleb kliendi ootusi ületada ja teda üllatada.
  • Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
    Tellimisel sisekoolitusena Koolitus on mõeldud juhtidele, kes peavad oma alluvate tõhusa juhtimise kaudu ellu viima tippjuhtkonna otsuseid.Koolitusest saavad abi nii alustavad juhid kui ka juhid, kes on sattunud keerulistesse olukordadesse, peavad vastutama strateegiliselt tähtsate väljakutsete eest
  • Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
    Tellimisel sisekoolitusena Цель обучения- Осознать необходимость эффективного использования времени. Обучение предназначено для тех, кто хочет научиться более эффективно планировать своё время. Обучение имеет прикладной характер
  • Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
    Tellimisel sisekoolitusena Koolitus on mõeldud juhtidele ja spetsialistidele, kes ehitusvaldkonnas puutuvad kokku läbirääkimistega hankijate, tarnijate, partnerite, kolleegidega, alluvate või ülemustega.
  • Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
    Tellimisel sisekoolitusena Koolituse eesmärgiks on teadvustada osalejatele infoga seotud probleemide tekkepõhjusi organisatsioonis ja organisatsioonide vahel ning pakkuda praktilisi võtteid nendega toimetulekuks.
bottom of page