Arvuti- ja juhtimiskoolitused
oskus leida lahendusi
Arvuti- ja juhtimiskoolitused
oskus leida lahendusi
Tellimisel sisekoolitusena
|Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
Sisekoolitusena: Suhtlemine telefoni teel ja telefonimüük
Tellimisel sisekoolitusena Eesmärgiks on anda teadmisi nii telefonisuhtluse eripärast kui ka arendada oskusi aktiivse müügitöö korraldamiseks ning telefonimüügi vestluse edukaks läbiviimiseks
Aeg ja koht
Tellimisel sisekoolitusena
Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
Koolituse sisukirjeldus
Suhtlemine telefoni teel ja telefonimüük
Eesmärgiks on anda teadmisi nii telefonisuhtluse eripärast kui ka arendada oskusi aktiivse müügitöö korraldamiseks ning telefonimüügi vestluse edukaks läbiviimiseks.
Koolitusele on oodatud kõik töötajad, kelle ülesannete hulka kuulub klientidega suhtlemine ning müügitöö telefoni teel (sekretärid, assistendid, teenindajad, telefonimüüjad, kliendihaldurid jne)
Koolituse sisututvustus:
• Telefonisuhtluse eripära
• Telefonisuhtluse vahendid ja võtted
• Kuidas saavutada positiivset ja tugevat kontakti kliendiga
• Kuidas vestlust juhtida, kliendi soove selgitada ja sobivat pakkumist teha
• Kuidas jõuda eesmärgini
• Telefonivestluse lõpetamine
• Partnerlike suhtlemisvõtete harjutamine
• Iseenda isiksuslikud tugevused ja kliendi eripära arvestamine
• Hääle ja intonatsiooni mõju, hääle väljenduslikkus, hääle arendamine
• Telefonimüügivestluse ettevalmistamine
• Müügivestluse ülesehit