Arvuti- ja juhtimiskoolitused
oskus leida lahendusi
Sisekoolitusena: Suhtlemine telefoni teel ja telefonimüük
Tellimisel sisekoolitusena
|Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
Tellimisel sisekoolitusena Eesmärgiks on anda teadmisi nii telefonisuhtluse eripärast kui ka arendada oskusi aktiivse müügitöö korraldamiseks ning telefonimüügi vestluse edukaks läbiviimiseks
Aeg ja koht
Tellimisel sisekoolitusena
Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
Koolituse kirjeldus
Suhtlemine telefoni teel ja telefonimüük
Eesmärgiks on anda teadmisi nii telefonisuhtluse eripärast kui ka arendada oskusi aktiivse müügitöö korraldamiseks ning telefonimüügi vestluse edukaks läbiviimiseks.
Koolitusele on oodatud kõik töötajad, kelle ülesannete hulka kuulub klientidega suhtlemine ning müügitöö telefoni teel (sekretärid, assistendid, teenindajad, telefonimüüjad, kliendihaldurid jne)
Koolituse sisututvustus:
• Telefonisuhtluse eripära
• Telefonisuhtluse vahendid ja võtted
• Kuidas saavutada positiivset ja tugevat kontakti kliendiga
• Kuidas vestlust juhtida, kliendi soove selgitada ja sobivat pakkumist teha
• Kuidas jõuda eesmärgini
• Telefonivestluse lõpetamine
• Partnerlike suhtlemisvõtete harjutamine
• Iseenda isiksuslikud tugevused ja kliendi eripära arvestamine
• Hääle ja intonatsiooni mõju, hääle väljenduslikkus, hääle arendamine
• Telefonimüügivestluse ettevalmistamine
• Müügivestluse ülesehitus, etapid ja tulemused
• Mõjusate suhtlemisvõtete kasutamine
• Erinevad müügimeetodid ja nende eelised
• Telefonimüügi ülesannete lahendamine, harjutuste analüüs
• Isikliku arengukava loomine
Koolituse tulemusena osaleja...
• teab, kuidas juhtida telefonivestlust
• oskab kasutada tõhusaid suhtlemistehnikaid
• teab, kuidas professionaalselt selgitada kliendi vajadusi, leida lahendus ja esitleda oma tooteid
• on saanud tagasisidet iseendast ja oma suhtlemisvõtetest ning oskab ennast motiveerida
• saab juurde professionaalseid oskusi
• teab, kuidas organiseerida telefonimüügi tööd
• tunneb ennast oma tööalases rollis kindlamana
• saadud oskused avaldavad positiivset mõju müügitulemustele ja koostöösuhetele organisatsioonis
Töötamisviis: Lühiloengud, rühmatööd, grupiarutelud, praktiliste näidisülesannete lahendamine, näidete analüüsimine, harjutused koos videotagasisidega.
Õppemeetodid: Õppijad omandavad teadmisi läbi praktiliste tegevuste
Hindamismeetod: Praktilise töö (harjutuste) sooritamine
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste
Täiendkoolituses osalenule väljastatakse tunnistus või tõend:
Tunnistus täiendkoolituse läbimise kohta väljastatakse, kui koolituse käigus hinnatud õpiväljundid on saavutatud. Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse juhul, kui koolituse käigus ei saavutatud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
Koolituse maht: 16 akadeemilist tundi
Koolitaja: Toomas Osvet