Arvuti- ja juhtimiskoolitused
oskus leida lahendusi
Tellimisel sisekoolitusena
|Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
Sisekoolitusena: Müügitulemuste saavutamine – praktilised müügivõtted
Tellimisel sisekoolitusena Koolitus sobib nii alustavatele kui ka juba müügikogemust omavatele osalejatele.
Aeg ja koht
Tellimisel sisekoolitusena
Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile
Koolituse kirjeldus
Müügitulemuste saavutamine – praktilised müügivõtted
Koolituse lühitutvustus
Koolitus on mõeldud kõikidele spetsialistidele ja juhtidele, kes puutuvad otseselt kokku klientidega ning kes võivad mõjutada kliendi ostuotsust. Koolitus sobib aktiivse müügiga tegelejatele, samuti konsultatiivse müügi teostajatele, letimüüjatele, teenindajatele, müügijuhtidele ja väikeettevõtjatele. Koolitus sobib nii alustavatele kui ka juba müügikogemust omavatele osalejatele.
Koolituse eesmärk
Koolitus annab osalejatele kätte lihtsad müügivõtted, mis baseeruvad klientide ostuotsuse juhtimisel ja kasvatavad nii müügitulemusi kui kliendi rahuolu. Osalejad saavad treeneri juhendamisel väljaõppe ja koolituse käigus toimub ka müügivõtete praktiline harjutamine.
Koolituse tulemusena:
Osaleja ...
- on mõistnud kliendi ostuotsuse vastuvõtmise mehhanismi ja leidnud ideid oma müügi tõhustamiseks
- on saanud vajalikke süsteemseid teadmisi ja oskusi inimeste ostukäitumise juhtimiseks
- on õppinud efektiivselt kasutama kursusel omandatud meetodeid ja töövahendeid
- on õppinud suurendama enda töö efektiivsust ja tulemuslikkust müügi valdkonnas
Organisatsioon ...
- koolituse läbinud töötajad mõistavad paremini kliendi ostuotsuse vastuvõtmise loogikat ja oskavad saavutada paremaid müügitulemusi samaaegselt kliendi rahulolu kasvuga müügiprotsessi suhtes.
Koolituse sisututvustus:
Müügiga seotud baasteadmised Mis on müük? Kuidas leiab aset ostuotsuse vastuvõtmine? Kliendi psüühika reaktsioonid müügiprotsessis Müügiargumendid ja nende toime Müüja isiku mõju ja sellega arvestamine Brand, kaup, müüja Kauba omadused, kasu ja eelised
Müügipraktikad
Ostuotsustusprotsessi mõjutamine erinevate võtete abil Alateadvuse juhtimise võtted müügis Müüja seisundi teadlik juhtimine Müük erinevatele klienditüüpidele
Praktilised soovitused Müügikõned ja müügikirjad Müügikohtumine Kliendi kõnetamine Kauba pakkumine Pakkumiste vormistamine Vastupanu ületamine ja tehingu lõpule viimine (vastuväited, closing)
Praktiline treening Müügisimulatsioon Kokkuvõte müügisimulatsioonist ja oluliste õppetundide sõnastamine Isiklike arengukohtade kaardistamine ja personaalse arenguplaani koostamine
Töötamisviis: Lühiloengud, arutelud, iseseisvad ja rühmatööd, küsimustikud, praktilised harjutused ja müügisimulatsioon, õpimapp
Õppemeetodid: Õppijad omandavad teadmisi läbi praktiliste tegevuste
Hindamismeetod: Praktilise töö (harjutuste) sooritamine
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste
Täiendkoolituses osalenule väljastatakse tunnistus või tõend:
Tunnistus täiendkoolituse läbimise kohta väljastatakse, kui koolituse käigus hinnatud õpiväljundid on saavutatud. Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse juhul, kui koolituse käigus ei saavutatud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
Koolituse maht: 16 akadeemilist tundi
Koolitaja: Margus Alviste