Arvuti- ja juhtimiskoolitused
oskus leida lahendusi
Kliendihalduri mõjususe kasvatamine
Koolitusele on oodatud kõik, kes puutuvad oma töös kokku otseselt või kaudselt klientidega, kellel on klientidega pikaajaline kokkupuude või vastutus klientide eest.
Koolituse eesmärgiks:
Koolituse tulemusena on osalejad analüüsinud iseenda mõju teistele isikutele ja koostanud endale isikliku arenguplaani, omandanud oma mõju kasvatamiseks vajalikud töövõtted ja harjutuste kompleksi, kasvatanud oma enesekindlust ja motivatsiooni ning leidnud ideid klientide tõhusamaks mõjutamiseks, kinnistanud omandatut läbi praktiliste harjutuste ja koostanud endale isikliku õppematerjali.
Osalejad teadvustavad edaspidi paremini kliendi vaatenurka ja ootusi, mida kliendid sageli ei suuda ise sõnastada ega kommunikeerida.
Samuti omandavad osalejad lihtsad võtted, kuidas lisaks ratsionaalsetele argumentidele saavutada klientide üle ka emotsionaalse mõju ja muuta kliendisuhted inimlikuks vaatamata keerulistele tööalastele väljakutsetele või erimeelsustele.
Koolituse sisututvustus:
Kliendihalduri roll ja funktsioonid
Kuidas täita kliendihalduri rolli paremini ja väiksema ressursikuluga?
Praktiline simulatsioon "Isikliku mõju rakendamine"
Kokkuvõte ja peamiste õppetundide väljatoomine
Inimeste mõjutamine
Klientide ja partnerite mõjutamise vajadus
Mõjutamise olemus ja anatoomia
Otsene ja kaudne mõjutamine
Mõju=mõjutus+mõjuvus+mõjusus
Vastupanu mõjutusele
Peamised eksimused ja vead kliendihalduri ametis
Grupitöö, millele annab treener omalt poolt hulga kommentaare ja soovitusi juurde.
Mõjutamisviisid ja - vahendid
Millest sõltub meie mõju teiste isikute üle?
Psüühilised mõjutegurid
Informatsiooniline mõjutamine
Kontseptuaalne mõjutamine
Emotsionaalne mõjutamine
Sotsiaalsed mõjutegurid
Positsioneerimine
Samastumine
Füüsilised mõjutegurid
Nägemis- ja kompimismeele kasutamine
Maine ja tuntuse juhtimine
Mõjutustehnikad
Kontseptuaalsed
Psüühilised
Sotsiaalsed
Energeetilised
Füüsilised
Millal ja kuidas mõjutustehnikaid kasutada?
Üksikisiku mõjutamine
Grupi mõjutamine
Hoiakute ja käitumise kujundamine
Pildi kujundamine olukorrast
Mõjuv kliendisuhtlus
Kontakti saavutamine
Usalduse saavutamine
Subjektsus-objektsus kliendisuhtluses
Kuidas tagada suurim mõju ilma vastupanu esilekutsumiseta?
Valikute andmine
Telefonisuhtlus
Kohtumiste korraldamine
Aeg ja koht
Ruumi kasutamine
Istekohtade valik
Erinevate ruumielementide teadlik kasutamine
Enesekehtestamine ilma agressioonita
Idee müümine
Nõusoleku saavutamine
Kolleegide ja juhtkonna mõjutamine
Miks?
Millistes valdkondades?
Kuidas?
Tervikuga arvestamine
Kolleegide ja juhtkonna mõjutamise tehnikad
Ettekannete mõjususe kasvatamine
Suulised ettekanded ja esitlused
Kirjalike materjalide ja tahvli kasutamine
Elektrooniliste presentatsioonide kasutamine
Esitlusstiili valik ja esitluste ettevalmistamine ning lihvimine
Mõjutamise tagajärjed ja nendega arvestamine
Mõjutamine ja tööeetika
Terviklikuks isiksuseks arenemine
Kuidas ennast teadlikult arendada ja saavutada rahu ning tasakaal oma elus?
Praktilised harjutused mõjutustehnikate kasutamiseks
Õppemeetodid:
Käesolev koolitus on aktiivne ja praktilise suunitlusega. Kõik teemad seotakse isikliku kogemusega, mis tekib koolituse alguses läbi viidava simulatsiooni käigus. Osalejad leiavad koolituse käigus lahendusi tõstatatud küsimustele. Treener kommenteerib vastuseid ja jagab praktilisi näpunäiteid, mida illustreeritakse erinevate ettevõtete kogemustega
Koolituse maht: 16 akadeemilist tundi, koolituse läbimisel osalejale tunnistus
Investeering: Küsi pakkumist info@edunet.ee
Toimumiskoht: Kokkuleppel Tellijaga
Koolitaja: Margus Alviste
Lisainfo: info@edunet.ee, tel 5305 9501