Arvuti- ja juhtimiskoolitused

oskus leida lahendusi

Esita tellimus        Arvutikoolitused        Juhtimiskoolitused        Koolitusvaldkonnad        Meist        Kontakt

Tellimisel sisekoolitusena

|

Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile

Sisekoolitusena: Positiivse klienditeeninduse arendamine

Tellimisel sisekoolitusena Klient soovib olla mõistetud, hinnatud ning viisakalt ja väärikalt koheldud. Paraku ei ole rahulolev klient täna piisav. Et klient tootest või teenusest vaimustuks ja selle kohta hea sõna levitaks, tuleb kliendi ootusi ületada ja teda üllatada.

Aeg ja koht

Tellimisel sisekoolitusena

Toimumiskoht vastavalt kliendi soovile

Koolituse sisukirjeldus

Positiivse klienditeeninduse arendamine

Lühitutvustus:

Klient soovib olla mõistetud, hinnatud ning viisakalt ja väärikalt koheldud. Paraku ei ole rahulolev klient täna piisav. Et klient tootest või teenusest vaimustuks ja selle kohta hea sõna levitaks, tuleb kliendi ootusi ületada ja teda üllatada.

Koolitusel osalejad uurivad klienditeeninduse erinevaid aspekte nii kliendi kui klienditeenindaja vaatevinklist erinevate coachingu meetodite abil:

  • õppides paremini tundma iseennast klienditeenindajana ning seades isiklikud klienditeeninduse tööd puudutavad arengueesmärgid
  • õppides üksteise kogemustest, kuidas toime tulla erinevate klienditeeninduse töös esinevate väljakutsetega ning kuidas kliendile meeldejäävat klienditeeninduse kogemust pakkuda
  • õppides ennetama ja juhtima konfliktseid situatsioone klientidega suhtlemisel ning jääma rahulikuks keerulistes olukordades

Kellele koolitus mõeldud on?

Koolitusele on oodatud klienditeenindajad, klienditeeninduse