Arvuti- ja juhtimiskoolitused
oskus leida lahendusi
R, 12. mai
|Tallinn
Kaasaegne juhtimine. Silmast silma vestlused.
12.05 kl 10.00 - 17.00 Lühikene üks-ühele (1-1) vestlus on võimas töövahend juhi käes. Kui juht omandab sellise vestluse jaoks vajaliku coachiva juhtimisstiili, hakkavad tiimiliikmed neid vestlusi ootama ja nende töömotivatsioon tõuseb. Investeering: 397 € +km Koolitaja: Ülo Vihma
Aeg ja koht
12. mai 2023, 10:00 – 17:00
Tallinn
Koolituse kirjeldus
Kaasaegne juhtimine. Silmast silma vestlused.
Koolituse lühitutvustus:
Arenguvestlused on eesmärgipärased ja süsteemsed vestlused, mis toimuvad juhi ja töötaja vahel, võtavad kokku senitehtu ning kavandavad tulevast koostööd pikas perspektiivis. Sellised vestlused on olulisel kohal töötajate töö tulemuslikkuse tõstmisel. Sageli on need ka osaks palgaastmete määramisel või palgaläbirääkimistel. Arenguvestlused on põhjalikud, nende läbiviimine eeldab aega nii selle ettevalmistamiseks, läbiviimiseks kui ka tulemuste analüüsimiseks. Kuid tänastes edukates ettevõtetes sellega ei piirduta. Kiirete muudatuste vajalikkus ja meeskonnatöö dünaamika tingivad kiiremaid juhtimisvõtteid. Seetõttu teevad tiimijuhid neis ettevõtetes pidevalt silmast silma vestlusi. Lühikene üks-ühele (1-1) vestlus on võimas töövahend juhi käes, kes seda oskuslikult kasutab. Kui juht omandab sellise vestluse jaoks vajaliku coachivajuhtimisstiili, hakkavad tiimiliikmed neid vestlusi ootama ja nende töömotivatsioon tõuseb. Töötaja kogeb, et juhil on isiklikult tema jaoks aega, et juhti huvitab, mida ta väärtustab, mida oma töös oluliseks peab ja mida plaanib edasi teha.
Koolituse eesmärgiks onsuurendada 1-1 vestluste läbiviijate enesekindlust ja oskust selle juhtimistööriista kasutamiseks
Koolituse teemad.
Tänapäevane käsitlus arengusvestlustest. Mis vahe on arenguvestlustel ja jooksvatel 1-1 vestlustel. Mõlema koht juhi töövahendite hulgas ja seos juhtimisfunktsioonidega.
Juhtimisstiilide ülevaade.
1-1 vestluste osa juhi üldises tööriistakastis.
Vestluse formaat ja korraldus. Kuidas seda sobitada oma organisatsiooni kultuuriga.
Kas 1-1 vestlus vajab kahepoolset ettevalmistust.
Vestluse juhtimine
Usalduse loomine, tähelepanu keskendamine
Küsimine ja kuulamine
Vestluse formaadi (mudeli) järgimine
Vestluse lõpetamine
Vestluse järelanalüüs
Koolituse kokkuvõte ja tagasiside.
Koolitusel osaleja on
- teadvustanud töötajate arengu suunamise võimalusi.
- saanud ülevaate erinevatest juhtimisstiilidest ja vestlusvormidest.
- teadvustanud 1-1 vestluse võimalikku kasu nii endale kui alluvale/kolleegile.
- saanud teadmise 1-1 vestluse ebaõnnestumise võimalikest põhjustest ja õnnestumiseks vajalikest eeldustest.
- suurendanud oma enesekindlust ning täiendanud oma oskusi 1-1 vestluse läbiviimiseks.
- mõelnud läbi 1-1 vestluse kasutusvõimalused oma organisatsioonis
Töötamisviis: Koolitus toimub interaktiivse vestluse ja treeninguna, kus lühiloengud -teemade sissejuhatused vahelduvad arutelude ning harjutuste ja simulatsiooniga. Osalejad saavad koolitusmaterjali, kus on nii teooria kui praktilised ülesanded arenguvestluse ettevalmistamiseks.
Õppemeetodid: Õppijad omandavad teadmisi läbi praktiliste tegevuste
Hindamismeetod: Praktilise töö (harjutuste) sooritamine
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste
Täiendkoolituses osalenule väljastatakse tunnistus või tõend:
Tunnistus täiendkoolituse läbimise kohta väljastatakse, kui koolituse käigus hinnatud õpiväljundid on saavutatud. Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse juhul, kui koolituse käigus ei saavutatud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
Koolituse maht: 8 akadeemilist tundi
Investeering: 397 € +km (sisaldab lõunasööki)
Koolitaja: Ülo Vihma
Lisainfo: info@edunet.ee, tel 5305 9501